Hoe wij werken

Snooze-

stand

Maak mij wakker

Hoe we je Wakker maken

Wake-up Methode

Wij zijn de gids die jou door te inspireren, stimuleren en activeren wakker maakt voor de toekomst. Dit proces hebben we vastgelegd in een stappenplan dat als rode draad door onze programma’s loopt.

De Wake-Up Methode richt zich op het loslaten van de controle, om vervolgens vanuit bewustwording inzichten te vergaren, in actie te komen, te toetsen, jouw gewenste weg in te slaan en je ervaring te delen. Zo gaan we van bewustwording naar verdieping, om uit te komen bij bezinning.

  • Wake-Up Call

    Om wakker te worden moet je - zowel als mens of organisatie - eerst de slaap uit je ogen wrijven. We confronteren je, dagen je uit en schudden je door elkaar.

  • Weten

    Oké, je bent wakker en kunt nu beter naar jezelf kijken. Maar wat zie je? Wat is jouw onderscheidende kracht? En hoe verhoudt zich dit tot anderen of tot de organisatie? Tijdens deze fase gaan we aan de slag met het verkrijgen van inzicht in jouw gedrag, overtuigingen en patronen.

  • Werken

    Zodra je weet wat jouw leerdoel is, is het tijd om te experimenteren met alternatieven voor patronen en overtuigingen die je ervan weerhouden om dat doel te bereiken.

  • Waarmaken

    Na de inzichten, de conclusies die je daaruit hebt getrokken en het experimenteren, kun je gaan realiseren. In deze fase maak je bewustere keuzes en ervaar je effectievere samenwerking met anderen.

  • Wegwijzen

    Nu je weet waar je heen wilt en hoe je daar gaat komen, kun je ook anderen hier deelgenoot van maken. Door jouw verhaal te delen, inspireer je hen om ook anders naar zichzelf en hun omgeving te kijken. Laten we elkaar wakker maken.

Waarom werkt de Wake-up Methode?

Deelnemers van onze programma’s beoordelen deze aanpak gemiddeld met een 8.9

Daar zijn we trots op! Onze deelnemers geven verder aan dat zij:

  1. Meer focus en energie hebben, in hun kracht staan en beter presteren
  2. Meer plezier beleven aan de dingen die ze doen
  3. Deelnemers vanuit bedrijven waarderen hun werkgevers meer, doordat zij meer betrokkenheid bij hun ontwikkeling ervaren

Organisaties ervaren meer betrokkenheid, gedrevenheid en servicegerichtheid bij hun medewerkers

Maar luister vooral naar wat ze zelf zeiden:

  1. We ervaren meer energieke en beter presterende medewerkers
  2. Onze medewerkers zijn gelukkiger, de eNPS stijgt (Employee NPS)
  3. Het ziekteverzuim is gedaald met 7%
  4. De verbeterde klantbeleving zorgt voor meer ambassadeurschap (toename NPS 25%)
  5. Door de toename van focus stijgt de effectiviteit en efficiency van onze teams

 

bol