Wenda Linthorst-Kielstra

Onderzoeker

De consument maakt irrationele beslissingen en heeft onbewuste ervaringen. Gebruik geen rationeel onderzoek om hun beleving te verbeteren.

Snooze-

stand

Maak mij wakker

Denk je aan onderzoek, dan denk je aan Wenda. Deze dame weet op energieke wijze te delen hoe consumentengedrag onbewust wordt beïnvloed. Met haar achtergrond in de gastvrijheidsindustrie en Nyenrode heeft ze het succesvolle onderzoeksbureau Consumatics opgezet, dat op tegendraadse wijze kijkt naar het verkrijgen van informatie over de consument.

Intussen is ze mede-eigenaar van deze organisatie die o.a. werkt voor Albert Heijn, Pathé, Shell en Nivea. Wenda is een Hotello pur sang.

In haar reis naar gelijkgestemden kwam ze meteen uit bij Niek van den Adel en Annemarieke Driessen. Niek en Annemarieke zijn in staat om organisaties in beweging te krijgen. Wenda en haar collega’s van Consumatics bewijzen, meten en vergaren (wetenschappelijke) informatie voor Wakker. Zo zijn de verandertrajecten van Wakker geborgd in organisaties.

Aandachtsgebieden: onderzoeker onbewust gedrag

Klaar om ook

te worden?

Maak mij Wakker
bol